piątek, 25 grudnia 2015

DOBRY POCZĄTEK

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Z racji tego, że to mój pierwszy post na blogu, (mam nadzieję, że będzie ich z każdym dniem
coraz więcej) czuję podniosły charakter wydarzenia:). Tak oto w ten świąteczny czas, postanowiłam sobie sprawić prezent- ten oto zacny blog!
Troszkę o mnie. Mam na imię Marta i mam 26 wiosenek. Interesuję się urodą, zdrowiem i wszystkim co z tym związane. Od jakiegoś czasu jestem też Włosomaniaczką! Oczywiście codziennie się uczę, bo w dalszym ciągu czuję się jak nowicjusz :) Nie będę sie za mocno rozpisywać- na blogu będą poruszane różne tematy ( przede wszystkim te urodowe). Myślę, że tyle starczy, a z każdym dniem i nowym postem bedziemy się poznawać lepiej :)

Na koniec życzę Wam radosnych Świąt spędzonych w miłym gronie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz